Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Wij vragen wij u vriendelijk om de klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Wij zullen uw klacht behandelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens:Notariskantoor Mirjam Bos Stationsweg 1 9001 ED Grou Telefoon: 0566 601404Email: info@notarismirjam.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Notariskantoor Mirjam Bos bij is aangesloten.
Het artikel is toegevoegd aan de winkelwagen
Het artikel is toegevoegd aan de offerte
Het artikel is toegevoegd aan het verlanglijstje